Εξαιρετικά υψηλή και με μεγάλη επίδραση, θεωρεί τη θέαση των διαφημίσεων στα περίπτερα μεγάλη έρευνα που έγινε από την To the Point στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, για λογαριασμό της Trocadero.
Σύμφωνα με την έρευνα, 2 στους 3 κατοίκους της Θεσσαλονίκης επισκέπτονται σχεδόν καθημερινά ένα περίπτερο, καταναλώνοντας κυρίως προϊόντα καπνού, νερά, αναψυκτικά, έντυπα, τσίχλες, σοκολάτες, κάρτες κινητών και διάφορα σνακ, επηρεαζόμενοι σε σημαντικό βαθμό τη στιγμή της αγοράς τους από τη διαφήμιση στα περίπτερα (περίπου το 19%). Το 77% των ερωτηθέντων δηλώνει πως έχει παρατηρήσει τις διαφημίσεις στις τέντες των περιπτέρων και το ποσοστό αυξάνει σε 83% στις νεότερες ηλικίες 18-24 ετών.
Από αυτούς που παρατηρούν τις διαφημίσεις στα περίπτερα, περίπου οι μισοί απάντησαν πως αυτές υποπίπτουν στην αντίληψη τους σχεδόν σε καθημερινή βάση ενώ το 25% των ερωτηθέντων στις ηλικίες 45-54 ετών δηλώνει πως επηρεάζεται από αυτές τις διαφημίσεις κατά τη διαδικασία αγοράς. Ένα ακόμη σημαντικό εύρημα της έρευνας είναι ότι οι Θεσσαλονικείς απάντησαν πως την προσοχή τους τραβούν περισσότερο τα έξυπνα σλόγκαν (55%) και τα έντονα χρώματα (39,6%). Ακολουθεί η αναφορά σε χαρούμενους και ωραίους ανθρώπους με (17,5%).
Από αυτούς που παρατηρούν τις διαφημίσεις στα περίπτερα, περίπου οι μισοί απάντησαν πως αυτές υποπίπτουν στην αντίληψη τους σχεδόν σε καθημερινή βάση ενώ το 25% των ερωτηθέντων στις ηλικίες 45-54 ετών δηλώνει πως επηρεάζεται από αυτές τις διαφημίσεις κατά τη διαδικασία αγοράς. Ένα ακόμη σημαντικό εύρημα της έρευνας είναι ότι οι Θεσσαλονικείς απάντησαν πως την προσοχή τους τραβούν περισσότερο τα έξυπνα σλόγκαν (55%) και τα έντονα χρώματα (39,6%). Ακολουθεί η αναφορά σε χαρούμενους και ωραίους ανθρώπους με (17,5%).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου