Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Απαγόρευση Καπνίσματος... Αλλά εδώ είναι Ελλάδα!!!._

Tα'μαθες πατέρα; Ο γιος του αλλουνού πατέρα, χωρίς να τον ρωτήσει αν τα'μαθε, μας κόβει λέει το τσιγάρο από αύριο... Εσύ βέβαια έφυγες απ'το 88 σ'άλλους κόσμους, και ίσως να σου φαινονται αστεία και γελοία όλα αυτά και με το δίκιο σου... Σιγά μη σε νοιάζει, αφού στις ρότες των ασύλληπτων ταξιδιών σου, τέτοιους καημούς δε θα'χεις... Εμένα όμως με νοιάζει.




Γιατί είμαι ακόμα "φρακαρισμένη" εδώ, και κάποιοι νομίζουν ότι μπορουν να χαράσσουν τις δικές μου ρότες όπως αυτοί τις θέλουν. Κι αν δε συμμορφωθώ στις υποδείξεις (που λέει και το άσμα), θα φάω λέει πρόστιμο κατακέφαλα...

Λες και δε μου τα παίρνουν χοντρά απ'όλες τις πάντες... Λες κι ο κοσμάκης δεν έχει άγχη/ανασφαλειες και φοβίες να του κάνουν τον ύπνο εφιάλτη... Τώρα για τους κυρίους εξουσιάζοντες, θα πρέπει να στερείται και μια από τις λιγοστές απολαύσεις που του'χουν απομείνει...

Δεν ξέρω τι θα γίνει, δεν ξέρω αν θα περάσει τελικά... Εσύ θα μου'λεγες "Εδώ είναι βαλκάνια και δεν περνάνε αυτά..." εγώ πάλι αυτές τις ύπουλες περίεργες μέρες, δεν ξέρω... Με την αδράνεια που βλέπω, πολύ φοβάμαι πως ούτε κι η νεολαία (μια υπαρκτή ελπίδα για να σπάσουν τα δεσμά αυτής της δουλείας) δεν έχει το κουράγιο ν'αντιδράσει. Εγώ πόσο ν'αντιδρώ πια και για πόσο; Δεν είμαι η παιδούλα που θυμάσαι πια πατέρα...

Τι να πούμε τώρα; Πιο πάνω τα'παμε, τα ξανάπαμε... Θα επισφραγίσουμε τη συγκατάθεσή μας σ'αυτή τη φασιστική δουλεία που μας επιβάλλουν τελικά, πετώντας ή κρύβοντας ενοχικά το τσιγάρο, αντί να σηκώσουμε ανάστημα και να τους πάρει ο διάολος και να τους σηκώσει; Θα μάθουμε-ΝΙΩΣΟΥΜΕ ποτέ πως είμαστε αυτεξούσιοι και πώς δεν δικαιούται κανένας κερατάς να μας διαφεντευει κατά τέτοιον ξεδιάντροπο, εξωφρενικό και φασιστικό τρόπο; 

Αν είχες μνήμα θα σου'φερνα ένα πακέτο απ'τα αγαπημένα σου stuyvesant. Τα "απαγορευτικά" δεν ισχύουν στα νεκροταφεία απ'ό,τι φαίνεται... Αλλά δεν έχεις πια. Και στο κασελάκι είναι γελοίο ν'ακουμπήσω ένα πακέτο τσιγάρα... Αλλά τι ανάγκη έχεις τώρα εσύ εκεί πάνω; Ξέρω πως την περνάς φίνα και  κοτσάνι! Αλοίμονο από μένα που θα ξαναθυμηθώ στα γεράματα, τα μαθητικά μου χρόνια, πηγαίνοντας στην τουαλέτα για τσιγάρο όταν θα'μαι στο μαγαζί. 

Γιατί υπάρχουν και πρωταθλητές στο εθνικό μας σπορ της ρουφιανιάς πατέρα, που δεν το'χουν σε τίποτα να μου τρεσάρουν μια αναφορά, έτσι για πλάκα.

Και δεν έχω 500άρες να χαλαλίσω αυτόν τον καιρό, πατέρα... Βλέπεις τα φασισταριά ανακοίνωσαν και τηλέφωνο καταγγελιών, για να επιβάλλουν το μέτρο...για το καλό μας! Πάνω από το μισό του πληθυσμού θα καταδυναστεύεται καταπιεστικά, για...το καλό μας!! 

Δεν πιστεύω σε τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα, δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη!

1 σχόλιο: